Sonsuz32 ben yattigimiz odada emzirmeyi bıraktım önce bütün eve iyi geceler dedik perdeleri indirdik oyuncaklara iyi uykular dedik yatağa geçtik yanına uzandım kuzular kuşlar kısaca bütün hayvan alemini uyuttuk ninni söyledim mizirdanmaya başlayınca ne oldu annecim sütlü istiyorsun ozaman içeri gitmeliyiz çünkü burası uyku yeri yemek yemek için içeri gidelim dedim içeri gittik yani aglatmadim ama ordada emzirmedim yeri geldi yatakodasi kapısında emzirdim ama odada emzirmedim ama aglatmadimda bazen telefondan şarkılar açtım bazen ben söyledim gündüz gece böyle ilerledik bir rutin oldu yani perdeler oyuncaklar hayvalar aleminin uykuya dalışı gözünüz korkmasın 1 hafta alışır inaninki benim oğlumda aşırı aşırı aşırı memeye bağlıydı ben bile böyle olduysam diyorum tatlı dil gerçekten işe yariyormus doyorum emzirme içinde 2 yaş demesinde bir hikmet varmış çocuk anlıyor bizi