Mom0870 Hanımlar bugün ilk kez içtim bir zararı olmaz dimi siz denediniz mi ? Bebeğimin gaz sıkıntısı için deniyorum gaz çıkarmamız çok zor oluyor henüz 10 günlük kıpkırmızı oluyor çocuğum. Rezene iyi geliyor dediler bende araştırdım bunu buldum
Cinarinmelek_annesi07 Mom0870 ben cok ictim ama malesef yine oldu sicak tut kendi ayaklarinu bebeginin de oyle olacagi varsa oluyor ama.biz anca 2 aydan sonra rahat ettik o konuda
Ahmetaysima Mom0870 bende bende bebegim dogdukdan 3 gun sonra icmeye basladim sutumun artmasi bide gazi olmasin diye sucur gaz sıkıntimiz olmadi sutumde biraz cogaldi
Cigdem07 Mom0870 Bende kimyonlu rezene içiyorum memnunum :) illaki gaz olacak bebeklerimizde hiç gaz olmayan bebek yoktur heralde :) 3 ay sabredicez artık kendileri çıkarana kadar
Mom0870 Cinarinmelek_annesi07 hadi ya vallahi ne yesem ne içsemm derdi hamileyken de vardı şimdide bitmedi canım hep gaz yapıcı şeyler istiyor galiba hep tatlı çikolata yiyesim var acaba benim yüzümden mi böyle oldu çocuğum diyorum bu rezeneyi duydum ama bakalım 🤔 teşekkürler
Fatmanurozgr Mom0870 yoo marketten almstm 1 cay kasgına yakn koyuyorm her sefernde sabah aksm iciyrm arada 1 2 cay kasgı bebgme de veryorm iykide kullanmsm dyrm smdi
Dorukunannesi03 Ben kullaniyorum birinci kutu bitti bayaa faydasini gordum. Bebegimin yarin 40 i cikicak insallah ikinmaktan çatlayacakti resmen morariyordu gaz sancisindan. Sabah aksam ictim bana da bebegime de iyi geldi şükür
Mom0870 Dorukunannesi03 ben günde bir bardak içiyorum iki mi yapsam acaba ? Bana direk kimyon ye diyen de oldu
Dorukunannesi03 Mom0870 2 ye cikarmanda hicbir sakinca yok ben yeri geliyor 3 bardak bile iciyorum gunde. Zararini gormedim faydasi cok oldu bana
Lylkrsll Kimyonu nasıl içiyoruz sıcak suya karıstırıp mı içiyoruz mesela ne kadar suya ne kadar kimyon koyuyoruz gaz bizde de çok var malesef😔
Mom0870 Lylkrsll kimyon bi çay kaşığı ye dedi bana ablam ama bu hümana çay hazır bir tatlı kaşığı koyup sıcak su ekliyorum içiyorum canım tadı da güzel yani