Niluferinoykusu merhaba daha önce böyle bir post açmıştım aynısını yaptırdık anestezili emar çektirdik boşuna korkmuşum sadece açlık süresini ayarla gerisi kolay uyanma sı için bekliyorsun başından ben fazla duygusal olduğum için beklerken ağladım bazı çocuklar bebekler hemen uyanıyor korkmayın