İyi akşamlar kızlar. Bebeğim bir haftadır akşam yemeklerini yemiyor. Ne yaparsam yapayım sevdiği şey de olsa yemiyor. Kahvaltısını ve öğlen yemeğini çok güzel yiyor. Akşam yemediği yemeği ertesi gün öğlen veriyorum o zaman yiyor. Sorun ne çözemedik çıldıracağız artık… Öğlen 1-2 gibi yiyor akşam yemeğini de 18.30da yiyoruz. Aç kaldı diye meyve veriyorum akşam otururken onu yiyor. Bir de mandalina portakal çok severdi 2-3 haftadır onları da yemiyor. Çok üzülüyorum neden olabilir? Ne yapmam lazım? Üst ön dört dişi aynı anda gelmeye çalışıyor onunla alakalı olabilir mi? Lütfen yardım edin kafayı yicem 🥺🫠