Kizlar iyi akşamlar durumumuz maddi olarak baya sıkışık bende bunun üzerine çocuk giyim ürünleri satmaya karar verdim zara hm gap ürünleri vs hem insta hem wp hem dol@p vs almak isteyenler yazıyor atıyorum 3 iplik zara ikili takımlar var çok kaliteli güzel bana gelişi 300 se ben 350 satıyorum ya da 280 se 320 vs yani çok az kar koymama rağmen ooo çok pahalı bu ne falan yazıyorlar benim de 2 yaşında kızım var 300 den aşağı zor takım alabiliyorum onlar da renk verip 3.4 defadan sonra çok kötü oluyorlar anlamadim ben mi yanlış yapıyorum nasıl yapmam lazım.