Hanımlar iyi akşamlar, bebeğim tam 2 yaşında yavaştan artık emzirme sıklığı azaldı ama yine hala aklı emmede. Emzirmeyi güven zedelenmeden nasıl sonlandırdınız ? Ve çözümleri neler ? Mesela sadece emerek uyuyan bebek nasıl uyutulacak ? gece uyandığında nasıl uykuya geri dönecek ?