seda_asan1 Kızlar anlamıyorum gündüz uykuları maşallah iyi ama gece oldumu kıvranıyo karın ağrısından uyuyamoyo iştahsızda gazıda çıkmış oluyo sms neden karnı ağrırıki ne yapmalıyım