Papatya-eylul88 Bebegin 43 gunluk nasil gidmydirmeliyim evde oda isısı ne olmalı.kafam çok karıştı:( ince battaniyemi kalin battaniyeyemi sarmaliyim
Egenin_pamugu 26 27 derece idaal oda ısısı, uzun kol zıbın alt üst takım çorap giydirin ince kundakla serbest kundak yapın geceleri mevsimlik battaniye örtün karnına kadar öyle yapıyorum
semosderler Egenin_pamugu ilklerde öyleydi zaten üşüyor diye bir tık fazla giydiriyordum isilik olmuştu
Papatya-eylul88 Egenin_pamugu tam olarak ayniyiz o zman sadce ben uzun kollu zibin giydirmiyorum normal 5 li takim giydiriyorum bide corap battaniyeye sariyorum kundak yada serbest gün icinde oyle geziyoruz.gecede yine sizin dediginuz gibi