kiymoo Bebeğim 3 aylık birden kasılıp ağlamaya başlıyor haftada bir gün iki uç kez oluyor kapmak gerekiyor lütfen bana yardımcı oluun bazen 2 hafta olmuyor gene oluyor bu yüzden onu yalnız bırakamıyorum
prenses0 kiymoo gazı olabilir mi benim bebegimde öyle kasiliyor gazı çıkınca rahatlıyor kasilmasi geçiyor