1bocek1cicekannesi Elizduru bebeğiniz hastanelerde ishalden su kaybından yatmasını istemiyorsanız en azından ihtimali en aza indirgemek istiyorsanız durumunuz da elveriyorsa yaptırmanızı tavsiye ediyorum.
nehir_ Elizduru sali gunu yaptirdim ben benim kizim da 2 aylik, hicbir yan etkisi olmadi , huzursuzlugu olmadi 😊agizdan yedi rota asisini , igne olmadi 😁bence yaptirin onemli cunku
NurrC Elizduru kesinlikle yapılması taraftarıyım. Sonuçta sizin çocuğunuzda olmayabilir çevreden bulaşıyor aşı yapmayan çocuklardan. Ve ciddi derecede uzun sürüyor. En ufak birşeyde bulaşıyor. Allah korusun öldürücü sonuçları bile olabiliyor zehirli bir ishal sonuçta
Thanim Elizduru şahsım adına konuşacağım rota menenjit gibi bütün özel aşıları yaptırıyorum yan etkileri söz konusu olabilir fakat bu hastalıklardan birine yakalandığında yaşayacağımız şey çok daha büyük Allah korusun ve keşke yaptırsaydım demek istemem açıkcası
Elizduru 1bocek1cicekannesi 2 aylik bebeğim az önce verem aşısı yaptım bütün aşılarını yapmak istiyorum. Fakat rotayi yapanlar sanki bebekte huzursuzluk yarattığını söylemişlerdi. Bakalım ne gibi durumlar yaşanıyor
1bocek1cicekannesi Elizduru ben yaptırdım da hiç bi yan etkisi olmadı zaten mama gibi aşı vurulmuyor.
Efy Bi akrabamız bi kaç ay önce konuşurken övüne övüne ben yaptırmadım gerekte duymuyorum çok anlamsız önemli olsa özel olmaz felan demişti geçen hafta öğrendim ki zehirli ishal sonucu hastanede yatıyormuş bebeği😕 illaki olacak diye birşey yok aşıyı yaptırınca ishal olmayacak diye birşeyde yok ama riski en aza indirmek en iyisi bence ben yaptırdım hiç bir yan etkisi olmadı hiç bir sorunda yaşamadık çok şükür