hnnl benim de bebeğimin burnu çok tıkanıyor, 0-4 aylık dönemde doktorumuz ilaçlı diye nazal yıkama önermemişti, ama 4. Aydan sonra biraz da gizli nazalın içine ilacından değil de serum fizyolojik koyarak yıkadım.
Ama hangisi diye sorarsanız, serum dizyolojik sıkıp, otribebeyle cekmek diyebilirim. En güzel o açıyo.
Bi de ilk dogdugundan beri yatagına ve yakasına cold-mix sıkıyorum bana da cok iyi geldi, uyurken tıkanmasın diye
Ama çekişi yanlış yapıyor olabilirsiniz youtube’da videolar var basıl sıkıp çekeceginize dair onları izlemenizi tavsiye ederim