Merhaba bebeğim 35 haftalık doğdu bugün tam 5 aylık oldu gelişimi normal çok şükür. Bugün doktor kontrolünde doktor 6.ayda ek gıdaya geçmemi söyledi fakat bebeğim yemek yerken bize bakıyor çok heyecanlanıyor oturmak istiyor sizce bu ay tadım yapmaya başlayayım mı siz ne zaman başladınız ve ilk ne verdiniz?