adairem zamanla meme terbiye olduğu için de çocugun emceği kadar üretiyor, ve ilk doğdugu dönem gibi sertleşmiyor, yumusak olması sütünüzün olmadığı anlamına gelmiyor, eger cocuk emdikten sonra huzursuz değilse mamaya gerek yok bence de
Kendinizi sütüm yok diye bosuna strese sokmayın bence o zaman bebek de huzursuzlanır