Kızlar ben hep uyuyacağında içiriyodum, uyudukdan 5 10 dk sonra uyanıyodu hep, sonra farkettik ki yutkunuyo midesi ağzına geliyo sanki, bugün uyumadan yarım saat 45 dk önce felan içirdim mamasını, sallama minderinde yatıyo, minderin altınada küçük yumuşak bi yastık koydum az kafası yüksekte olsun diye, birde dün gece farkettik, gece uyandı uyumadı acaba acıktımı diye az bi mama yaptık az içti ama sonra yine uyuyamadı, ayağımda uyuyor koyunca uyanıyor, ayağıma biraz yüksek yastık koyuyorum üstünede sallama minderini koyup öyle sallıyorum herhalde başı yüksek olduğu için ayağımda rahat yere koyunca rahatsız. Acaba uyumadan yarım saat önce değilde bi saat önce felan mı versem mamasını uyuyana kadar acıkır mı? Normalde 2 saate bi 90 veya 120 ml içiyor. Akşam uyuma saati 8, son uyanma saatine göre bazen 8 buçuk 9da olabiliyor bu saatlerden bi saat önce beslesem olur mu acaba? Ben ayağa alıştı diye korktum ama sanırım rahatsızlığı buymuş, sizler uyumadan kaç saat önce veriyorsunuz mamasını bizimki 8 ay 11 günlük gece beslenmesini kendi isteğiyle kesti.