Cinar_bebek05 Öneri istiyorum kızlar kullanıp memnun kaldığınız Marka model neler acaba ? Yada şu markayı alma dediğiniz
Ddm-onr Cinar_bebek05 Philips XC7043/01 SpeedPro Max Kullanıyorum memnunum hem hafif hem ışıklı hemde şarjı uzun gidiyor fiyatı da makul
biranne11 Cinar_bebek05 Bosch 712xxl 8 aydır kullanılıyorum elim ayağım oldu resmen. Daysona göre oldukça ağır. Ama beni yormuyor. Filitre temizlemesi bir tık daha uğraş istiyor. Ama ben çok memnunum
Dilararden Dyson istiyordum fakat özellik olarak da fiyat olarak da abartıldığını düşündüğüm için greenote aldım çok da mememumum çok arkadaşımla aldık herkes memnun