Benim 5 yaşında kızım var ve çoook hareketli asla durmuyor son 1 senedir çok öfkeliii çok sinirli asla hayırı dinlemiyor kardeşi olsugundan beri surum sahada fenalaştı gittiği kreş oyun terapiaine götürün diyor hep bağırıyo sabah 6 da ayakda kaçda yataraa yataın biraz öncede öfke nöbeti geçirdi erkenden yatırdım ama artık bittik babasıda bende oyun terapiaine başlıycagım ama randevu 3 ay sonra 😭😭 neyi nasıl yapacağımı artık bilmiyorum cok şey denedim mola paspasıda denedim herşeyi olmuyor bizdr aynı şekilde sinir krizine giriyoruz biraz önce tualetim geliyor dedi git dedik ışık açık hayır gel gel diye tutturdu 2 kere gitmedik sen yapabiliyosun dedik ozaman bende bura işerim dedi salonun ortasına işedi