Kızlar birkaç gün önce mama değiştirdim Başta kakası normaldi şu an yeşil ile sarı karışık ve sert kaka yaptı mamanın iyi gelmediğini mi gösteriyor anlayamadım daha önce bir kere daha değiştirmiştim onda da aynı şekilde olmuştu daha sonra eski mamaya geri döndüm düzeldi normalde kakası hiç böyle olmazdı