Çok yoruldum artık. Ana kucağında sallayınca uyuyor. Ama yatağa yatırdığımda ortalığı koparıyor o kadar çok ağlıyor ki sanki bir şey yapıyoruz. Ana kucağında 1-2saat uyup uyanıyor ağlayarak emziğinide hemen fırlatıyor resmen. Ne yapacağımı şaşırdım resmen bu durumu yaşayan başka annelerim var mı varsa siz ne yapıyorsunuz?