Kızlar ablam hamile bugün ayrıntılı ultrasona gitti. Doktor kalbinde ufak bir parlaklık gördüğünü söylemiş. İkili taramada bişey cıkıp cıkmadıgını sormus. Ablamda risksiz çıktıgını söylemiş. Doktor baska bir bölüme görünmesini daha söylemiş. Kendisinde veya yakınında böyle bir durum yasayanlar var mı. Bu ne demek oluyor ablam cok ağlıyor üzülüyor down sendromlu olduğunu düşünüyor. Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi doktor geçiyor bazen falan demiş