4646asaf46 Caglamm123 ek gıdada çok kilo aldirmiyo demişti bizim doktorumuz tadımlık oldug için bende hep mama içen cocuk paf kilo olur diye biliyordum benim oğlanda 6 aylık mama yiyo 7.300 girm şuan bende bilmiyorum nasıl alır kilo
Crss Caglamm123 tabiki alır kilo ancak çocuğun iştahı ile alakalı da olabilir bir çok anne bundan muzdarip. mamada aptamil çok kilo aldırıyor doktorunuz ne önerdi bilmiyorum ama tavsiye ederim.saglıklıysa kilonun çokta bi önemi YOk aslında
Yassos Caglamm123 valla canım henüz o zamana gelmediğimiz için yeterli araştırma yapamadım bilmiyorum ama muhallebinin gece yedirildiğinde tok tuttuğunu söylüyordu annem . Ama üzülme sakın ben de bebekken ayda 500 gram zor alıyormuşum ama büyümüşüm neticede .
4646asaf46 Melek06 canım zaten 5 aydan 6 aydan sonra az kilo alıyorlar çok deyil niye takiyosun çok olsa söylerlerdi sağlıkla büyüsün maşallah
4646asaf46 Caglamm123 aptamil ama oğlumun reflusu var kusmaları çok oldug için ben ona bahane buluyorum çok isteksiz içmeye zaten ek gidayada başladık zaten 4 ayda e doktor tartıda kilosu iyi bakınca zayıf dedi sen hangi mama yi kullaniyosun
4646asaf46 Caglamm123 midesinde sindiremiyo kapandık yavaş çalışıyo sanırım sürekli kusuyo e kötü tabi kilo kaybı oluyo geride kaliyo yavrum ilk 3 ay 1er kilo aldı sonra kusmalar arttı yavaşladı kilo siz hangi mamayı kullaniyksjnux kaç kilo bebeginiz
Snlevrn Melek06 benim bebeğimde 3 ay 23 günlük 7500 Gr anne sütü alıyorsa normal birde doğum kilosu önemli tabi
Balannesi Melek06 Gayet normal ☺️ 6 ay sonrası kilo alımı çok azalıyor ilk 6 ay kilo için çok önemli. Benim oğlumda 4 aylıkken 8 kiloydu sonra baya bi durdu 20.ayına girdik şu an ortalama bi kiloda.
Caglamm123 4646asaf46 bebelac da kilo almadı aptamil kilo aldırdı 6 buçuk kiloydu 15 günde 500 gram aldı aptamilde en son 7 kiloydu şuan bilmiyorum
Zeymir Normal bence cunku benim kizim 1 aylikken 5 kiloydu sonra 7 8 oldu suan 6 ayli sadece 9 bucuk kilo. Belli bi zaman sonra azalıyor kiloları