laledevri35 sağlıklı yaşam merkezlerinde ya da ilçe sağlık müdürlüklerinde aile planlama bölümleri oluyor. Ben orda taktırdım ücret ödemedim hatta benden hpv taraması bile aldılar keteme gönderdiler. Adetliyken gittim ama yine de kan tahlili aldılar benden kan değerlerime bakmak için. Sezeryan doğum yaptığım için adetliyken takmak daha iyi olur demişlerdi. Bazı devlet hastaneleri dediğim yerlere yönlendiriyormuş ondan dolayı ben direkt gittim. Siz de bulunduğunuz yerdeki aile planlaması yerlerine bakın arayın bilgi alın derim