zeyzey001 Merhabalar dün verem aşısı yapıldı bugün hep uyku halinde oldu normal mi aşı sonrası yaşayan varmı
busraterzi Bizim iki ay asisi uyku yapti baya ama verem asisi olmamisti daha sonra oldu verem asisindan sonra normaldi uyku yapmadi
zeyzey001 busraterzi diğer 2 aşıyı da Salı günü yaptırdık çarşamba günü de verem oldu. Dün iyiydi bugün çok uyudu