aslaninannesiiii Kizlar biz yeni gecicez ek gidaya ins bebeginizin tabak kasiklarinizi deterjan olarak neyle yikiyorsunuz bana oneri verebilir misiniz?
Paramedik16 aslaninannesiiii fairynin bebek bulaşık deterjanıyla yıkıyordum şuan 11 aylıklar normal bizimkiler neyle yıkanıyorsa onunla yıkıyorum
birbebekmasali Karbonatlı sıcak suda bekletip sonra durulayın bence çünkü ben ne kullandiysam bir süre sonra plastikte koku bıraktı , oioi ürünlerinin kullanım kağıdında da yazar hatta bu şekilde