Bir anda kendini geri attı ve düştü arkaya halıya vurdu kafasını kusma ateş göz kayması hiçbirşey olmadı ağlaması 1 dk bile sürmedi hemen aldım kucagıma 2 saat sonra uyuttum şişlik de yok kafasında acaba yine de doktora götürülmeli mi kızlar ne yapmalıyım