Nisanur54 Meraba arkadaşlar bebegm 3 aylık ve mama sonrası ksuyor oneriniz nedir mama değişimi yaptım onuda kusuyor
Eylul301023 Nisanur54 fışkırarak kusmuyorsa çok normal benimde bebeğim her mama sonrası fazlasını çıkartıyor doktora sordum gayet normal dedi
Gldekpnci Nisanur54 fışkırarak değil ama benımkı de kusuyor hatta beslendıkten 1-2 saat geçse bile kusuyor doktora sordum normal dedi 3 buçuk aylık bebeğim artık geçmesi gerek gibime geliyo benimde tekrar doktora götürcem
Nisanur54 HenuZ doktr gitmedik ama en kısa zamanda gidiecgim reflusu varmı suanlik bilmiyorum @Nisanur54
nurftma Kusması normal bi durum fazlasını mide atıyor. Fışkırırcasına sürekli oluyorsa o zaman sorun var demektir demişti doktorumuz. Benim oğlumda da var .
Nisanur54 @Nurfatma kusurabakmayin yeni cevap atabiliyorum fışkırarak kusmuyor insan yine bir anne olarak tedirgin oluyor ilk anneligm olnca teskkur edrm cvpladgz icn
Nisanur54 @Eylul301023 fışkırarak kusmuyor çok sükr ilk annelik olnca insan tedirgin oluyor cvpladgnz tşk edrm
Eylul301023 Nisanur54 aynen bende ilk başta tedirgin olmuştum ama fazlasını çıkarıyor her mamadan sonra onun için endişe etmenize gerek yok
Nisanur54 @Gldekpnci teskkur edrm cevapldgnz için içim rahtladi en azından tek benm bwbegmde bu sorun var diye düşünüyordum