viyanyvz benimki 8-9 aylık olana kadar öyleydi büyüdükçe uzadi. İki yöntemden bahsediyolar genelde birincisi 40. Dkda uyaniyosa 35. Dkda filan uyandırmadan hafifçe durtup uyku döngüsünü atlatmayı, ikinci olarak da hangi yöntemle uyuyosa uyandığında aynı şekilde uykuya geri döndürmeyi öneriyolar. Bizde ikisi de işe yaramadı 8-9 aylikta kendiliginden bi saate uzadı