Çocuğunuzun ciğerine inmişse bu iki ilacı veriyor, ciğerde değilse serum fizyolojik yeterli geliyor. Bebeğimden biliyorum. Biz de 4 aylıkken ağır geçirdik ikisini verdi ama sonrasındaki hastalıkta ciğer tomografisinde bir şey çıkmadığı için sadece serum fizyolojik verdi. İçiniz rahat etmezse bir tane daha doktora götürün ama burada yazılanlarla bu kadar hassas bir konuda bir yere varamazsınız. Doktor yazmışsa vardır bir bildiği