Ece06 Durui bende bugün 3 e geçtim 1 aylık bebeğim açınca sıktığını gördüm minik kalmış totosunda 😂 geçin bence sıkıyorsa o durumda çok huysuzlandırır
CaglaGenc 3 numaralarda mı bi sıkıntı var acaba benim kızım da 3 numara kullanıyor sıkmıyor ama hep yanlardan taşıyor.
Minikprenses Durui letgoda sat 💕 en güzeli 👌🏼 Ben elimde kalanları yan komsuma vermiştim gerci ama bi ara letgoda gezerken bebek bezlerini sattıklarını gördüm
deletedmom4842 [bilinmeyen] hayır sleppy ebat olarak büyük bir bez aslında bi hafta oldu geçeli 4e 5 aylık oğlumda.
deletedmom4842 [bilinmeyen] 2 aylıkken bende 3 e geçtim o bize baya gitti daha yeni 4 e geçtim bence normal sıkıyorsa taşıyorsa mecbur değiştirmek lazım tabii