Benim bebeğimde var bir taneydi iki tane oldu geçen gün kontrol ettim üç dört tane çıkmış doktor normal diyor benim içim içimi yiyor bu arada dört doktora sordum fakat bir tanesi sayı olarak artmıyorsa dediği için sayılarının artması kafama takıldı ama en son kontrolümüzde söylediğimde normal olduğunu boyut olarak küçük her insanda olabileceğini söyledi