Kızlar 9 aralıkda doğum yaptım çok şükür sütüm hemen geldi bebegim ilk gün mememi hemen kavradı sürekli emmek istedi sürekli emzirdim hatta göğüslerim yara oldu sürekli emzirmekten fakat dün gece uykudan uyandı emzirmek için aldım emerken göğsümü tutamadığını fark ettim emmeye çalışıyor ama sütü yutmuyor boş boş hava yutuyor gece boyu gaz sancısından uyuyamadık nasıl olacak bilmiyorum çözüm önerisi olan var mı