Deryatugay Bebegım 4 aylık ağzını sapırtadıyor ınternete baktım katı gıdaya hazır olduğunun göstergesı diyor yaşayan var mı
Gizmokzilla Deryatugay daha çok erken, ses çıkartmayı öğreniyor olabilir ama lütfen acele etmeyin ömrü boyunca yemek yiyecek zaten şimdi çok erken bağırsaklarını midesini zedelemeye gerek yok 2 ay kadar daha bekleyin 🌸