Kayraam Hem emzirip hem emzik tutanlar var mı benim bebeğim asla emzik tutmuyor sizinkiler tutuyorsa hangi marka tutuyorlar
Gizmokzilla Kayraam benim bebeğime marka hiç farketmiyo doğumdan sonra çok ağlamış ben odaya gelene kadar annemler emzik vermiş direk emmiş o günden beri emiyo 16 aylık şuan hem emziriyorum hem de emzik tutuyo ama marka ayırmıyo ne versek tutuyo 🥲😅
Zeynepelcin Kayraam vala ucuzdan başladım kızımda da oğlum da we baby aldım ikisi de tuttu.digrrlerini almama gerek kalmadı.
Kayraam Feyzosumunannesi philips aventi tutmadı bibs aldım belki onu tutar diye onuda tutar gibi yaptı ama birdaha tutmadı 😢
Kayraam Gizmokzilla ne güzel ya emmen çocuklar emzik tutmaz diyorlar o yüzden mi tutmuyor acaba diye düşündüm
Zeynepelcin Kayraam kızımda emzirmedim o hastanede 2 hqftaya yakin kaldigi icin biberona alışmıştı.ama oğlum emiyor 41 günlük bir sıkıntı yasamadim
tmrs34 Kayraam benimkide tutmuyor emzik 3 aylık en iyisi tutmaması bence ilerde bıraktırmasi zor oluyor