Minikosannesi Kızlar bebeğim 13 aylik ve 20 gün oldu yürümeye başladı ama sanki ayakları yürürken dışa doğru basıyor ilk yürümeye başladığı için mi yoksa bir sorun mu var bu durumu yaşayan var mi