babybabylove tattırmayın tabi ki, 1 yaşında bile vermeye çekinmiştim kaldı ki daha 3 aylık bebekten bahsediliyor. Botulizim denilen bir hastalığa sebep olabiliyor bal, yani tekrar vermeyin engel olun söyleyin yani . Bu aşamada da bebeği takip edin yani ekstra bir durum görürseniz doktora başvurun. Özellikle ilk belirti kabızlıkla başlar diye okumuştum , 3-4 gün kaka yapmama durumunda doktora gidin. Onun dışında huzursuzluk , solunum sıkıntısı, kas güçsüzlüğü gibi belirtileri de var .
Allah korusun inşAllah bir sıkıntı olmamıştır diye düşünüyorum tabi ama siz yine de kontrol altında tutun.