HandeHM Kızlar doğum yapalı 14 ay oldu ama hala ara ara spinal olduğum yer ağrıyor yani içim cız ediyor değişik bir ağrı oluyor. Bu konuyu konuştuğumda bile ağrı giriyor sizde de var mı kalıcı mı oluyor