Ya bi ağrım vAr diye gittim yer yerimde bi sıkıntı çıktı.
Ecelim gelmiş nerdeyse haberim yok
Az önce yine muane oldum.
Elime hast isimlerini verdi Ağrın olursa derhal arastirma acile gitt dedi doktor. Kistler varmıs iç kanama geçirebilirsin diyor. Başına gelen vR mı ciddi bi sorun mu. Cok varmıs. 3 cm emarda cıktı. Ama doktor ben daha büyük goruyorum dedi. Tümör olup olmadıgına bakacak