Mhrbn1905 aynı durumdayım 😩bir ay önce adet bitiminde taktırmıştım 3-4 gün önce regl olmam lazımdı ama sadece kahverengi lekenmeler oldu, test yaptım negatif çıktı pazartesi günü soluğu doktorda alcam sanırım. Geçen sene ekimde doğum yaptım 3 ay sonra doktorum taktı ama kaydığı için daha ilk ayında çıkarmak zorunda kaldı, bu sene de eylül de 3 aylık hamileyken zorunlu düşük yaptırılıp kürtaj oldum doğum yapmış gibi sayıldığı için 40 gün sonra adet oldum hemen spiral taktırdım acaba lohusalık gibi düzensizlik mi yoksa spiralden kaynaklı mı çözemedim çünkü doğum sonrasında bi sene de sadece 2 sefer regl olmuştum