Merhaba arkadaşlar 2 ay 10 günlük bebeğim var son günlerde emerken sürekli oyun yapar gibi memeyi ağzından çıkarıp sonra tekrar arıyor bazen çıkarıp geri alıyor eğer geri almazsa sinirleniyor gene ağzına tutturuyorum yani meme reddi gibi değil tAmamen istemiyor değil ama sürekli 3 emiyor ağzından atıyor o arada tabi hep hava yutuyor gaz oluyor. Bu durumu yaşayan var mı? Acaba büyüdükçe etraf ilgisini çekiyor etrafa bakmak için mi öyle yapıyor bilemedim ama çok zor emZiriyorum