Elifumay_devrilmez66 Merhaba arkadaşlar ek gıdaya yeni başladık 6 aylık kızım 3 4 defadır kakasın da siyah ip gibi şeyler çıkıyo meyve yediği için onun lifleri mi yoksa enfeksiyon falan mı sizin de başınıza geldi mi böyle bişey?