designermoms Merhaba 6 aylık olmak üzere olan bir bebeğim var tek olduğum için kişisel bakımıma çok özen gösteremiyorum duşa sık giriyorum temizim ama görünüş olarak çok bir şey yapamıyorum Diyete ve spor yapmaya başladım inşallah amacıma ulaşırım Şimdi saçımı kestirmeyi düşünüyorum benim yüzüm yuvarlak kilo verme sürecine girdim biraz daha küçülüp toparlanacak Ben genelde önceden de kısa saç kullanıyordum ama şimdi daha kısa kestirmek istiyorum eşim bir kaç kez dedi istersen çok kısa kestir hem güzel olur hem de rahat edersin diye Geçende kendim kestim çünkü gerçekten kuaföre bile gidecek vaktim yoktu🥲 kısa kestim ama istediğim gibi olmadı daha kısa istiyorum atsam bir baksanız nasıl olur acaba Tesettürlüyüm bu arada şal falan yaparken zor olur mu kısa saç kullananlar Bir de bu şekilde kestirsem güzel olmaz ya da olur derseniz çok sevinirim 🤩 Ve 25 yaşındayım saçlarım kahverengi https://mutluresim.com/image/nERIG2 https://mutluresim.com/image/nERBp9 https://mutluresim.com/image/nERLvg https://mutluresim.com/image/nERNrl
ilknursam Bana da küt saç perileri geldi😀saçım dalgalı cesaret edemiyorum. Bebeğim 4 aylık zor geliyor saç şekillendirmek
designermoms ilknursam benim de dalgalı 🥲 evet vaktim olmadığu için böyle kestirirsem bir şey yapmama gerek kalmaz gibi düşünüyorum 😂