Alerjikrinit biz de şu an 10 ay 26 günlük olduk evde biz ne yiyosak yediriyorum. Patlıcan, bal, süt ve çilek dışında her şeyden veriyorum asla yemiyodu daha yeni yeni biraz yemeye başladı 😂 gerçekten zor bi süreçti bizim için de çok kullanıp daha da tiksindirmek istemem açıkçası