Oglum00 çok geçmiş olsun, inşallah geçer :( ben de bir aydır falan vitamin kullanmıyorum ama öncesinde hep kullandım. B12 sprey de kullandım. Ama doktora gitmedim, umarım gitmem gerekmez. Bir ara 5 lt şişeyi taşıyabiliyordum ama asla kaldırıp dökemiyordum, şimdi o sorun yok ama uyuşma aklımı karıştırdı, saatlerce sürdü