eylulyagizmoms_ Kızlar zaten adetim aşırı düzensizdi 2. Günü iğneyi vuruldum Gün kesildi adetim. Araya 3 gün girdi yine adet oluyorum bu durumu yaşayan var mı
Hayalet_99 eylulyagizmoms_ ben oluyorum adetim ilk düzensizdi ara ara sürekli kan geliyordu sonradan adetim düzene girdi şu an aynı eskisi gibi bı sure böyle ara ara kan geliyor
eylulyagizmoms_ queen_bee benim kesmedi ama 5 gün adet oldum bitti 3 gün sonra tekrar oldum lekelenme oluyor bitmiyor resmen
_tuuggcce_ Benim doktorumda regl olmazsın dedi iğne vurulduktan sonraki ay tam 16 gün regl oldum. Bu ay ise leke leke oluyorum ama asla regl gibi değil, sökemiyorum gibi olmuyor 1 haftadır
eylulyagizmoms_ _tuuggcce_ ay evet bende de ilk gün adet gibi şimdide lekelenme oluyor resmen tam anlamıyla temizlenemiyorm
Neriman_Nefes 3 ay boyunca adet oldum diyebilirim.ara ara duruodu 😅Sağlık ocağındaki ebe ısrarla spiral önermişti ama ben iğne denemek istiyorum dedim.adet görmezsin dedi.Her bünyede farklı etki gösteriyormuş demekki
eylulyagizmoms_ Hayalet_99 ne kadar süre oldu sizde benim adetim bitti 3 gün sonra tekrar oldum şu an lekelenme oluyor ama kesilmiyor inşallah 3 ay adet olmam ya
_tuuggcce_ eylulyagizmoms_ evet ya öyle. Hala olmadım, lekede azaldı. Yani bilemedim 2.dozu vurulsam mı vurulmasam mı çok kararsızım
Hayalet_99 eylulyagizmoms_ o lekeler bir iki aya kadar sürüyor benim de o ara sürdü durdu sonra normal adete döndü biraz sıkıntılı oluyor sürekli bı lekelenme oluyor