Kızlar adetim biteli 1 hafta 10 gün oldu ama şu 3 gündür goguslerim öyle sizliyorki karnımda şişkinlik falan var adet ağrısı gibi değilde ama belim de falan bir ağrı var yumurtlama döneminde böyle ağrılar olabilir mi acaba usutmeden mi yapar yaşayan varmi aynı durumu