Dilekkkk19 Arkadaslar sabah aksam fitil kullandim doktor kac aylik bebegin dedi bende o an 18 aylik dedim yani 17 ay 5 günlük suan bebegimde ishal karın ağrısı var baska bisey yok ondan etkilenmis olabilirmi emziriyotum
Binnur_cam Dilekkkk19 ben ilk emzirdiğim zaman doktor antibiyotik vermişti sözde emzirenler kullanabiliyodu kızım zaten kusan bir bebekti ben ilac içip emzirince daha cok kusmuştu doktor bırak dedi bıraktım kusması düzeldi .. Olabilir yani doktoruna sor o yönlendirir.
Dilekkkk19 Bebeginibekkleyenn recetesinde yaziyor böyle seyler hatta hafif yan etki diye bugün eczacıya danistim bisry olmaz dedi ama ben kullanmayi biraktim artik dun birakmistim
Dilekkkk19 ikiprensannesi53_ Binnur_cam doktora soramadim ama bıraktim ne yapayim suan iyi gibi ama iste tamamlayamadim