Pazartesi günü eski usul eriyen dikişli sünnet yaptırdık 2 buçuk aylik. Klempli sünneti doktorumuz pek önermedi kayma vs yapabilir evde kontrolü zor olabilir farkında olmazsa ucunu sikistirabilir tehlikeli olabilir dedi. Eski usuldede umdugumuzdan çabuk toparlanmaya başladı bugün 4. Gün şişlik yavaş yavas iniyor.