Kızlar selam bebişim 4 aylık oldu. Bazen hırıltı sesi geliyo nazal aspiratörle temizliyorum ama bişe çıkmıyor açık burnu yani ama hırıltı neden oluyor anlamadım. Genelde yeni uyandığında oluyor bazı pozisyonlarda oluyor değiştirince geçiyor bronşit olma ihtimali varmı sizce