eylulum255 Merhabalar kızım 2 aylık ultrason da 57 derece çıktı kalça çıkıklığı ortopediye gittik doktor sınırda olduğunu söyledi önümüzdeki ay tekrar kontrole gelin dedi bişe önermedi bu durumda olan var mı
atikeahmet eylulum255 sn ortopediye git mutlaka gidene kadrda kucaklarken faln ayri tutmaya calis araya havlu faln koy yatarken bn oyle yapmistim
atikeahmet eylulum255 bazen kiyafetlerinin uzerinden buyuk bezin icine havlu koyuyordum. Ama biz pavlik kullaniyoruz ins kullanmadan atlatirsnz
Momyofthesun eylulum255 bizim doktorumuz da çift bezi kullanın demişti 2-3 ay sonra düzeldiğinde dedi ki; şimdi size hiçbir şey yapmadan sadece bekleyin deseydim beklemezdiniz korkardınız dedi çift bez işe yaramıyor sadece aileler rahatlasın diye veriyorum yoksa zamanla düzeliyor dedi. Çıkık zamanla düzelmiyor tabii ki sadece gerilik
eylulum255 mihrakuss çift bez kullandım bacaklarını birleştirmemeye çalıştım yani tamamen geçmedi ama 57 idi 60 olmuş 6. Ayda tekrar gidicez hastaneye