Oyun oynuyorduk camdan bakıyordu oturuyordu kucağımda birden öne attı kendini cama vurdu kafasını tık diye ses geldi kafası dediğim alnı yani kızardı biraz buz koydum tepki veriyo 1 tl kadar kızardı alnı ama kendimi çok kötü hissediyorum kollarım boşaldı ellerim titriyor ne yapmakıyım baska uyutmayacağım da ağlıyorum ölücem üzüntüden kalbim sıkışıyor akıl verin Allah aşkına