Kizlar oglum 9 aylikdi emeklemeye basladi 10 bucuk aylikdi yurudu 15 gunde baya pekistrdi yurumeyi. Kizim suan 8 ay 7 gunluk aslaa emeklemk istemiyo yere yatrdgimda sanki bi yerden düşmüs gibi ağlıyoo. Ama sürekli yurumek istyoo yurutece binmiyoo fwryat figan bindigi zman . Surekli beni yurutun istyoo 4 5 adim atyo dusuyo yda tutunuyo bi yerlerden oturmak da istemiyoo . Eminim surunmeden yuruyen cocuklar vardir .ben yinede surunsun dige cabaliyorum , cabalamam mi gerekuyo yoksa akısina mi birakyim